- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Lakier Samochodowy Spray Dorabiamy Każdy Kolor Audi VW i inne*
 
                
              
                
              
                
              
                
              
                
              | Wysyłka w ciągu | 48 godzin | 
| Cena przesyłki | 16 | 
| Dostępność | 
            
                
                  
                
                 | 
        
| Waga | 0.15 kg | 
| Kod kreskowy | |
| EAN | 
Zamówienie tel: 790750830 503116596
| Zostaw telefon | 
Wizyta u lakiernika z reguły wiąże się z wydatkiem co najmniej kilkuset złotych. Jedną z najtańszych alternatyw jest samodzielne wykonanie niezbędnych prac przy pomocy lakieru w sprayu
JAK DOBRAĆ KOLOR LAKIERU SAMOCHODOWEGO?
Poważne naprawy blacharskie oraz lakiernicze są oczywiście realizowane w profesjonalnych warsztatach. Jednak uzupełnianie drobnych ubytków czy rys można spróbować przeprowadzić własnymi siłami W tym celu trzeba się w pierwszej kolejności zaopatrzyć w odpowiedni lakier samochodowy np w sprayu
DOBÓR LAKIERU SAMOCHODOWEGO
Niezależnie od rodzaju powłoki oraz poziomu odwagi czy determinacji właściciela, kluczowe informacje na temat danego lakieru samochodowego można znaleźć na tabliczce znamionowej, znajdującej się w kabinie pojazdu lub pod jego maską. Oczywiście jest to również lakier znamionowy, który po latach użytkowania samochodu blaknie oraz matowieje.
LAKIER SAMOCHODOWY DORABIANY BAZA
SPRAY 275ML + 100ML FARBY
Kolory dobieramy komputerowo, według najnowszych receptur do każdej marki i modelu.
W naszej ofercie są wszystkie rodzaje lakierów metalicznych i perłowych.
Odpowiedni kolor dorabiamy na podstawie numeru znajdującego się na karoserii samochodu.
Kod koloru zwykle znajduje się na tabliczce znamionowej zamontowanej w różnych miejscach pojazdu, zależnie od marki.
Lakier ten charakteryzuje się świetną siłą krycia.
Producentem jest renomowana, europejska firma.
Nasze lakiery charakteryzują się bardzo dobrą jakością i szeroką gamą odcieni.
Są łatwe w aplikacji oraz bardzo wytrzymałe.
Wszystkie lakiery na tej aukcji są lakierami dwuwarstwowymi - lakier bazowy sprzedawany na tej aukcji + lakier bezbarwny do kupienia na pozostałych aukcjach.
Bez lakieru bezbarwnego nałożony kolor będzie matowy, w kolorach metalicznych ziarno nie będzie się mieniło, a położona warstwa będzie mniej odporna na warunki atmosferyczne, uderzenia itp.
- Przygotuj powierzchnię pod lakierowanie. Dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnię.
 - Dobrze przygotowana powierzchnia jest gwarancją sukcesu napraw lakierniczych.
 - Przed użyciem dokładnie wymieszaj lakier potrząsając pojemnik przez kilka minut.
 - Przed przystąpieniem do lakierowania elementu należy wykonać natrysk próbny w celu weryfikacji koloru.
 - Podczas malowania należy zachować prawidłową odległość natrysku około 25cm.
 - Nakładaj bazę cienkimi warstwami, a nakładanie drugiej i kolejnej warstwy powinno się odbywać w ciągu kilkunastu minut.
 - W przypadku gdy pomalowałeś element lakierem bazowym po jego wyschnięciu należy użyć lakieru bezbarwnego w celu uzyskania połysku oraz zabezpieczenia malowanego elementu.
 - Gdy malowałeś element lakierem bezbarwnym po jego wyschnięciu wszystko jest gotowe .
 - Schnięcie lakieru w temperaturze +20°C może potrwać od 12 godzin do 48 godzin .
 
Krycie:
W zależności od konsystencji i koloru podłoża:
• 400 ml wydajność 0,8 - 1,2 mkw (w zależności od warunków otoczenia i sposobu nanoszenia)
Czas schnięcia (temperatura 20°C, 50% wilgotność względna powietrza):
• Suchy dla kurzu: po ok. 5–10 minut
• Suchy w dotyku: po ok. 10–20 minut
Twardość końcowa: około 24 godziny
Czas suszenia zależy od temperatury otoczenia, wilgotności powietrza i grubości nakładanej warstwy.
Odporność termiczna: do 110°C
Uwaga! W wiadomość prosze podać nr lakieru jaki mamy dorobić i wysłać.
Dana aukcja dotyczy lakierów dorabianych pod zamówienie klienta - nie podlega prawu zwrotu.
Uwaga co może być przyczyną że dysza chlapie kropkami.
Słabo wymieszany spray, malowanie pod kątem i dysze łapie gaz i wypluwa resztki farby.
Zdarzyć się tak może też pod koniec malowania.