-
REKLAMACJE I ZWROTY
Zwroty
Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość może w terminie czternastu (14) dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa zwrotu Klient musi poinformować obsługę sklepu o tym fakcie poprzez wypełnienie i wysłanie na adres pocztowy, elektroniczny lub dołożenie do odsyłanego zamówienia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna.
Zwracany towar odpowiednio zabezpieczony w oryginalnym opakowaniu + dodatkowe opakowanie zewnętrzne, w którym otrzymano zamówienie należy odesłać na swój koszt na adres: (z adnotacją: "ZWROT"):
LEDMAX24 Lipnica Górna 11, 38-200 Jasło
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Zwracany towar musi być w stanie nieuszkodzonym, niezmienionym oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Gdy spełniono powyższe warunki i sklep otrzyma zwracany towar, pieniądze zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego w formularzu zwrotu.
Sklep zwraca uwagę na treść art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, zgodnie z którym prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Reklamacje
Wszystkie oferowane przez sklep produkty są fabrycznie nowe i pozbawione wad.
Reklamowany towar wraz z opisem niezgodności Klient powinien odesłać na swój koszt na wyżej podany adres - sklep odniesie się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru.
W przypadku uznania reklamacji sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez sklep, sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi sklep.
Reklamacja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze oraz spisanie protokołu szkody z kurierem jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.